top of page

Hvordan du kan sette opp dine egne integrasjoner via Vevr Integrasjonsplattform

  • Forfatterens bilde: Sigmund Andersen
    Sigmund Andersen
  • 17. juni
  • 3 min lesing

Vi har noen spennende nyheter! Vevr selvbetjent integrasjonsplattform er nå live, og du finner den lett tilgjengelig i vår toppmeny. Dette er en unik mulighet for deg som ønsker å sette opp egne integrasjoner og forbedre arbeidsprosessene i din bedrift. I dette innlegget vil vi gå gjennom trinnene for å registrere din bedrift, opprette integrasjoner, og hvilke resultater du kan forvente.


Integrasjon av Systemer med Vevr Selvbetjent


Vevr selvbetjent integrasjonsplattform er et uvurderlig verktøy for å koble sammen ulike systemer og tjenester. Det gjør det mulig å automatisere og effektivisere arbeidsflyten i din bedrift. Nedenfor er en oversikt over hvordan ulike systemer kan integreres med løsningen:


Regnskapssystemer:

  • Tripletex

  • PowerOffice Go

  • Catacloud

  • Visma Business NXT


Betalingsløsninger:

  • Vipps

  • Klarna

  • Stripe

  • Zettle

  • .... og mange flere


Bestillingssystemer:

  • Shopify

  • Klarna

  • WooCommerce

  • .... og mange flere


Ved å bruke oppsatte integrasjoner kan du enkelt håndtere oppgjør og salg, noe som gir deg mer tid til å fokusere på andre viktige aspekter av virksomheten din.





Slik registrerer du deg


Det første skrittet mot tilpassede integrasjoner er å registrere deg på plattformen. Følg disse enkle trinnene for å komme i gang:


  1. Gå til Selvbetjent Integrasjoner: Du finner den i vår toppmeny.

  2. Trykk på: "Don`t have an account?" nederst på innloggingssiden


  3. Opprett en konto: Fyll ut din e-postadresse og trykk så "Continue"


  4. Bekreft kontoen din: Du vil nå motta e-post for å bekrefte e-postadressen med en "passcode" som må fylles inn i vinduet og trykk så "Continue".

  5. Opprett passord: Opprett så et passord for kontoen din og trykk så "Continue.

  6. Logget inn: Du er nå logget inn på plattformen.





Registrering av bedrift


Når kontoen din er klar, er neste steg å registrere din bedrifts informasjon. Dette må gjøres for å sikre korrekt fakturering av integrasjoner man senere velger å sette opp.


  1. Logg inn: Bruk e-post og passord du registrerte med.


  2. Fyll ut informasjon: Første gang man logger inn vil man bli møtt med et registreringsskjema man må fylle ut.


  3. Følg veiledning: Følg veileder ved å trykke på "Neste" og fyll ut nødvendig informasjon.


  4. Send inn registreringen: Når dataene er fylt ut, klikk på "Bekreft" på siste side i veiledningen.


Etter registreringen kan du begynne å dra nytte av Vevr-plattformens muligheter. Man vil ikke bli fakturert før man har bekreftet og bestilt en integrasjon på plattformen.



Slik setter du opp integrasjoner


Du er nå klar for å sette opp de integrasjonene du ønsker.


  1. Dashboard: Du vil nå se ditt dashboard, dette vil inneholde en liste over alle dine integrasjoner.


  2. Sett opp din første integrasjon: Klikk på knappen "Ny integrasjon" midt på skjermen for å komme til en ny veiledning for oppsett av ny integrasjon


  3. Følg veiledningen: Du vil nå få opp en liste over mulige integrasjoner du kan sette opp. Hver integrasjon vil ha felter som må fylles ut og muligheter for konfigurasjon.


  4. Bekreft integrasjonen: Når oppsettet er ferdig, må man bekrefte vilkår for å fullføre bestillingen.

    Man kan også når som helst under bestillingen lagre utkastet for å komme tilbake til utfyllingen senere.




Hva jobber vi med?


Vi har store planer for fremtiden! Vevr vil fortsette å utvikle seg med flere integrasjoner og funksjoner. Dette vil gjøre det enda enklere for deg å sette opp de best mulige arbeidsprosessene.


Vi inviterer deg til å gi tilbakemeldinger om plattformen, da dette hjelper oss med å forbedre opplevelsen. Dine meninger og forslag gir oss verdifulle innblikk i hva som kan gjøres bedre.



 
 
 

Commentaires


bottom of page